Sokat gondolkoztam az elmúlt időszakban sok dologról. Az egyik ilyen gondolatom a számtalan hasznosnak vélt "TŐZSDETANFOLYAMOK" körül forgott.

El kell, hogy mondjam annak idején a befektetési dolgaimat én is ilyen tanfolyamokkal kezdtem el. Elmentem, meghallgattam, lejegyzeteltem és hazamentem, kipróbáltam. Nyitottam demo számlát, majd valós számlát, de annak ellenére, hogy volt tőke mégsem jutottam egyről a kettőre. Sok emberrel beszélgettem akik hasonlóan cselekedtek (hihetetlen lelkesedéssel), de nem láttam és a mai napig sem látom a nagy tollasodást.

Egy valamit én leszögeznék. Szerintem nem azért kell befektetni, tőzsdézni, hogy a havi betevőt kitermeljük... Más kell, hogy legyen a cél.

Szóval a lényeg, amit nem értek, hogy miért gondolja azt bárki is, hogy neki saját magának kell kezelni a pénzt? Miért hiszi el valaki, hogy pár hetes tanfolyammal profi befektető válhat belőle? Miért, dől be annak akárki is, hogy majd mások elmondják neki a tutit? (Ha én tudnám a tutit biztos nem mondanám meg senkinek).

Ennyi erővel szerintem mindenki kitanulhatna minden mesterséget, hogy végül saját magának felépítse a házát, megkösse a biztosítását, leszabja az öltönyt stb.

Érdekes módon a szakmunkásképzésben nem tülekednek az emberek. Miért? Ezekszerint van valami sokkal könnyebb módja a pénzszerzésnek és a befektetés az egy könnyű terület.

Érdekes módon hiába profi közgazdász valaki, vagy jó bankár, általában semmi köze nincs pl.: az árupiacokhoz vagy a határidős piacokhoz. Pedig a komoly pénz itt fordul meg.

Szóval sokmindent nem értek...Tudjátok a választ?

Szerző: SCM999  2009.02.12. 13:28 6 komment

Címkék: tőzsdetanfolyam

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatospenzugy.blog.hu/api/trackback/id/tr19938890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

livetorace 2009.02.17. 20:12:41

Szerintem sokan bele sem gondolnak, hogy mire is jelentkeznek, mikor elmennek egy ilyen tőzsdei gyorstalpalóra. Ez a szakterület is a leegyszerűsített intenzív tanfolyamok áldozatául eshetett, mint annyi minden más... egy időben az extra hatékony nyelviskolák rántottak be hihetetlen tömegeket. Szinte divat volt, de lecsengett valahogy... ma már csak az megy el akinek valóban szüksége van a tudásra, amit nem 3 hét alatt fog megszerezni.

De lehet, hogy ez is csak abba a bizonyos "messziről könnyű" területek egyike. Biztosan vannak olyanok is, akik a "majd én profin kezelem a pénzem" kategória dölyfös, büszke balekjai. Mindenesetre a tanulópénzt így, vagy úgy mindenki megfizeti, kérdés, hogy érdemes-e duplán kijárni ezt az iskolát...

Egyébiránt, meg létezik az a sajnos tipikus "magyar vállalkozó" mentalitás, amikor mindent -> Ő

livetorace 2009.02.17. 20:22:40

a tulajdonos egymaga akar irányítani, amivel saját maga áll sikerének útjába...

moneyworld 2009.03.11. 11:40:39

magyarországon mindenki mindent akar és azonnal... mint egy hisztis kisgyerek...
süti beállítások módosítása